duminică, 6 decembrie 2020

SAHARA MEA

 Am tot făcut risipă de-amănunte

urcând de un mileniu același munte,

dar să străbat prin ceață-i tot mai greu,

s-a spart fereastra sufletului meu


Prăpăstiile parcă-s mai adânci,

doar stele căzătoare ard pe stânci,

albastrul se preface-ntotdeauna-n gri

și nimeni nu-înțelege durerea de a fi 


un fluture ostracizat în iarnă,

amurgul peste suflet se răstoarnă, 

sunt singur și-i târziu în univers,

zadarnic bat secundele invers


Cărările din sânge-au putrezit, 

nici nu mai știu pe cine am iubit, 

nici umbra nu se-ntoarce din ecou 

să-mi fie destrămare și cavou 


N-ajung cocorii la destinatar,

s-a spart în suflet ultimul pahar,

iar îngerii n-or mai avea ce bea,

răpuși de setea din Sahara mea...


5-6 decembrie 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu