marți, 28 iunie 2022

SPUNE-MI...

Spune-mi, 

dacă-ți legi drumurile neumblate

cu un curcubeu

vei mai putea ieși

din labirintul sufletului meu?

Spune-mi, 

dacă-ți legi privirile de privirile mele

vei mai putea vreodată

să privești soarele.

fără să lăcrimezi,

fără să ți se înmoaie picioarele?

Spune-mi, 

dacă îți legi brațele de surâsul meu

le vei mai putea ridica vreodată mânioasă

spre Dumnezeu?

Spune-mi, 

dacă îți trimiți ecoul să rătăcească 

prin visuri uitate, prin munți,

vei mai putea vreodată să mă asculți,

fără să rostesc vreun cuvânt,

fără să desenez umbrele nopții pe pereți,

doar așa legănându-mă

ca o candelă-n vânt?

Spune-mi, 

dacă te-aș iubi

până la sfârșitul timpului și încă o zi,

vei putea să mă ierți?


28 iunie 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu