duminică, 9 aprilie 2023

CÂND PLOUĂ

 Plouă-n univers și-n mine plouă,

plouă și la tine am să vin

să îmi fii umbrela cea mai nouă,

singura umbrelă din destin


Ai să mă primești flămândă-n suflet

și-ai să-mi faci un ceai amar de tei,

până când se-aude acel cântec

și-ai să te scufunzi în ochii mei


Și-ai să navighezi de bunăvoie

pe o mare verde de smarald

unde chiar corabia lui Noe

s-a izbit de gândul meu bastard


Eu am să îți spun o poezie

și-am să m-odihnesc mai mult de-un veac

până când, strivit de nostalgie,

cu ființa ta am să mă-mbrac


Și atunci n-ai să mai știi că plouă

peste noi ca într-un film burghez,

și de atâta rece lună nouă

înspre tine am să emigrez


Mai surprinsă ca o căprioară

în poiana arborilor muți,

o s-accepți că este primăvară

și că-i timpu-n mine să te muți...


9 aprilie 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu