miercuri, 24 noiembrie 2021

CÂND MI-E DOR DE TINE

Câteodată ajung acasă atât de obosit

că nu mai știu în care viață sunt

Mă întind pe pat 

și rătcesc prin munții inimii

În sobă se aude focul arzând

și parcă se dezgheață sufletul plăpând


Ațipesc și intru în altă viață

Și-atunci mi se face dor de tine,

atât de dor încât nu deschid ochii de teamă 

să nu fugi din mine


Inima-mi rătăcește pe câmpuri pustii

sfâșiată de o durere imprecisă,

un fel de iubire ucisă


Sunt atât de aproape să te prind de mână!

De unde vine fericirea sfâșietoare?

Nici nu mai știu dacă sunt eu

sau e copilul fugind prin ninsoare...


Dar, fără să știu de ce,

îmi vine să plâng

și mă trezesc cu aceeași durere imprecisă,

mai sfâșietoare ca oricând


Îngerul rănit, 

încercând să recompună sufletul în ruine,

îmi șoptește că așa se întâmplă

când mi-e dor de tine...


23 noiembrie 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu