miercuri, 3 noiembrie 2021

DRAGOSTEA MAGICĂ

Dragostea magică nu se stinge niciodată

indiferent de ce se întâmplă pe pământ;

nu se stinge nici când vine iarna polară,

nu se stinge nici când plouă cu vânt


La brațul unui alt curcubeu,

printre fluturi îmbrățișați de stamine,

îmi erai Dumnezee, îți eram Dumnezeu

și acum doar copacii mai întreabă de tine


Câte întâmplări înălțându-te spre cerul înalt,

câte mirări răvășitoare te-au smuls

din trupul meu de bazalt și te-au dus! 

În urmă îngerii noștri au plâns


Și mi-au povestit când eram căzut la pământ

o întâmplare dintr-un vis dureros,

și-atunci mi-am amintit că dintre toate mincinoasele din lume

tu m-ai mințit cel mai frumos


După care îngerii au zburat până la cer și înapoi

sfâșiind orizontul, lumina albastră;  

îi aud în vis căutând dragostea magică;

dragostea mea, dragostea ta, dragostea noastră...


3 noiembrie 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu