duminică, 7 noiembrie 2021

DORUL DE TINE

Dorul de tine mă împresoară,

dor sfâșietor,

invadează bătăile inimii,

cotropește universul interior


Mă izbește de pereți fără milă,

îmi strivește sufletul

sub șenilă


Din fiecare noapte face zi,

transfigurată, n-ai să-mi fii

nici acum, nici mâine, nici ieri,

n-o să-mi fii niciodată, nicăieri


Dorul de tine din suflet coboară,

mă macină între pietrele de moară


Din ochi îmi curge albastru,

din gânduri rai,

să reînflorești, dar nu-mi mai ești, 

nici nu mai vii, nici nu mai stai


Sfâșietor.  

Toate rănile întâmplate mă dor.


Dorul de tine,

călătorie dureroasă printre ruine.


Himerele sfidează amurgul

Pretind că nu știu nimic despre dor,

mi-e milă de ipocrizia lor...


7 noiembrie 2021 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu