duminică, 3 aprilie 2022

APE ADÂNCI

Sufletul aleargă prin ape adânci

înșeuat la un cal de lumină

Nu se mai văd umbrele, nicăieri cerul,

orizontul se-nfige-n retină


Golit de-amintiri, de dureri viitoare,

mă afund în copilărie

La marginea lumii, printre flori de cireș,

fluturi și poezie


Dar în copilăria mea nu mai e nimeni,

toți s-au grăbit să ajungă oameni mari,

cu probleme existențiale;

realitatea mă izbește de perete

și-mi acoperă sufletul cu petale


Aprind focul de vreascuri

ținând ochii închiși;

sufletul cântă

printre mierlele din desiș


Parcă se face frig și mă dor oasele

cum doare absența prietenilor mei;

în genunchi îmi rog sufletul

să m-arunce la lei


Calul de lumină mă strânge în dinți

și-aleargă prin apele adânci 

ale copilăriei mele

până când se izbește de stânci


Deschid ochii și nu-mi mai văd stelele

nici colțul albastru de cer,

toți norii și-au deschis umbrelele

și-n suflet se face mai ger...


3 aprilie 2022 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu