sâmbătă, 14 octombrie 2017

Deșert (În umbră și-a înfipt ghearele o acvilă)

Deșertul se întindea de jur-împrejur,
 tălpile iadului mă ardeau,
mirosea a carne arsă, a funingine,
 prin retina scorojită scorpionii fugeau

Mi-era cumplit de sete, îmi crăpaseră buzele,
mișunau printre iluzii viermii,
de nicăieri nu venea nicio veste,
îmi plângea în sânge iluzia iernii

M-am prăvălit sub soarele 
dinadins nemilos
până când prin suflet
 nisipul s-a prelins ca un șarpe odios


Nu se mai auzea decât tăcerea scelerată
cum îmi desfundă urechile cu o undrea.
M-am bucurat că, totuși, cineva se străduiește 
să dezgroape iluzia mea

”E posibil să fi murit printre dune,
pipăiește locul unde ar fi trebuit să ți se coasă rana!”
a spart liniștea sinucigașă,
fata morgana

Și ți s-a făcut dintr-odată atât de dor
că ai început să curgi prin pustiu
Te-au ridicat în picioare vulturii
ce se hrăneau din tine, de viu

În umbră și-a înfipt ghearele 
 o acvilă
atât de înfometată
că te-a sfârtecat fără milă

Ultimile rămășițe le-au păstrat hienele bătrâne 
pentru desert
Le-au înghițit nemestecate
și le-au vomitat în deșert


14 octombrie 2017


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu