duminică, 4 februarie 2018

Desculț prin golul din jur

După fiecare călătorie prin golul din jur,
cu picioarele desculțe, adeseori însângerate,
mă opresc la râul sărat
și-mi spăl rănile, iernile degerate

Mă așez pe o piatră și stau
cu picioarele-n apă până când
pielea se încrețește, devine mai albă
 ca o lebădă prin lagună trecând

Mă simt mai curat chiar și atunci
când pulberea zilelor sfărâmate de vară
se așează în straturi groase
peste țesuturi, peste inimă, peste țară

Întotdeauna o mare iubire
îi face loc singurătății
Bat fluturii din aripi precum stafiile
răstignite pe zidurile cetății

După fiecare trecere în revistă
a vulturilor ce-mi ciugulesc ficatul, cu tehnici recente,
urc Himalaya mea
ca un hamal de sentimente

Copacii mă privesc, prefăcându-se uimiți,
întrebându-mă uneori, din complezență:
”Încă n-ai atins cerul cu degetele,
traficantule de inocență?”


Desculț, îmi continui călătoria prin golul din jur
ca un Ulise căutându-și zilele frumoase
Prin deșertul reinventat curge un râu
care abia așteaptă să-mbrățișeze picioarele melodioase


4 februarie 2018 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu