duminică, 25 februarie 2018

Linia de zăpadă

Călătorim prin gânduri paralele,
e o linie de zăpadă între noi,
câteodată se amestecă anotimpurile,
dar nu ne mai suntem, iubito, eroi

Jumătatea întregului este un copac înghețat,
cealaltă jumătate a înflorit ca o armă;
e jumătatea dinspre tine, iubito,
e întregul ce de fluturi se sfarmă

Tu, în rochia însângerată de maci,
te duci ca un vis destrămat înainte,
nu mai vezi iarna mea viscolind
cu poftă de fiară încuiată-n cuvinte

Vom ajunge la același copac sfâșiat,
tu vei mușca cu poftă din măr,
mie îmi vor îngheța buzele
însetate de durere și de-adevăr

O să-ți fie cald, soarele o să-ți spele
pașii încuiați în supremul deșert,
vei cerși iarna mea pentru-o clipă:
”E a ta”, o să-ți spun, și mă iert

de frigul venit dintr-o iarnă recentă,
de ultima privire sfâșiind o fereastră,
se vor amesteca anotimpurile
izgonite de patima noastră

Dar nu ne mai suntem eroi,
mă retrag în suflet pe drumuri întâmplătoare,
e o linie de zăpadă între noi,
iubita mea din viața viitoare


24 februarie 2018



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu