sâmbătă, 15 iulie 2017

Cu disperarea munților Carpați

Și poate n-o să-mi amintesc
de mine, de tine, de noi sfârtecați,
cum strângeam rămășițele zilei
rătăcind prin munții Carpați

Calc pe cioburi ca un dresor de iluzii,
viscolul se aude prin Cosmos cum plânge,
mi se pare că în războiul trupurilor
s-a scurs și ultima picătură de sânge

Încă ne mai adulmecă urmele vântul,
ruguri imense se zvârcolesc în oase
pe unde vulturii dezlănțuiți
se hrănesc cu zilele noastre frumoase

Poate așa a fost această dramă
în care am jucat fără să știu,
și rolul meu și rolul tău, iubito,
și-am fost în piesa asta foarte viu

Atât de viu că am simțit cum intră
săgețile cu vârfurile-n piatră,
și parcă doare înserarea
și câinii sufletului care latră

Dar porțile-au rămas întredeschise,
prin ele trece vara către moarte,
târâtă de chemarea lui Ulise,
în care te-ai zidit, definitiv, în parte

I-așa ciudat că încă-mi amintesc
de îngerii pe veci sacrificați,
și mi se pare că te și iubesc
cu disperarea munților Carpați


15 iulie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu