duminică, 17 septembrie 2017

Înainte de a citi scrisoarea pe care nu am mai scris-o

M-a ars dogoarea ta, m-a topit,
în secolul în care ai uitat că ne-am iubit,
pe străzile medievale
ce ne ieșeau, strivindu-ne, în cale


Scrisoarea pe care n-o voi mai scrie
te va găsi,
 fără să știe de unde vine, din ce vis
în care îngerii noștri,
îmbrățișându-se disperați,
s-au sinucis

Poate-am să reușesc să mă strecor prin timp
să cred că nu s-a întâmplat nimic
din ce n-am visat.
Poate iubirea aceea copleșitoare
s-a întâmplat 
în viața viitoare


Vor gravita clipele sfâșiate de dor
risipindu-se-n vânt,
ori de câte ori
vei mai trece ca o cometă aprinsă
pe lângă sufletul meu
 căutându-te pe pământ


Nu ne vom revedea în secunda lipsită de sens, 
fără inimă de ceasornic,
dar, poate, printre umbrele fără trup
pe unde demonii cotrobăiesc habotnic,
un gust de carne arsă te va răscoli,
și-o să te-ntrebi 
de ce ai invocat ultima zi,
căzând în capcana pe care ai întins-o
înainte de a citi scrisoarea 
pe care nu am mai scris-o


17 septembrie 2017


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu