marți, 26 septembrie 2017

Îngerii s-au sinucis iubindu-se

Refuz să-mi amintesc ce-a fost urât,
veneam dintr-o iarnă murdară,
desculț, pe cioburi flămânde călcând
c-o privire de fiară.

Nu-mi era teamă de nimic,
niciun zid nu era pentru mine prea mare.
Uitasem, iubito, că exiști
așteptându-mă în viața următoare


Lumina m-a izbit dureros de albastră,
mi-a căzut frica topindu-se.
Până când m-am dezmeticit
îngerii s-au sinucis iubindu-se


Fiarele au început dintr-odată să urle
amușinându-mi cenușa.
N-am mai auzit amurgul
trântind peste inimă ușa


Totuși, refuz să-mi amintesc scena morții;
Parcă erai îmbrăcată în pielea mea subțire
peste care ploua violent
cu deznădejdi și despărțire


Prin somn mi-ai întins un pahar de cucută 
și-am băut însetat, cu poftă de fiară,
iar printre noi curgea, ca un șarpe de fum,
iarna polară...



26 septembrie 2017


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu