sâmbătă, 3 martie 2018

Cuvinte suspendate

Voiai să-mi spui ceva, 
dar cuvintele au rămas suspendate,
sfâșiate de vânt,
o ceață densă, cotropitoare
cususe cerul bănuit, de pământ

Ți-am văzut doar zâmbetul enigmatic
și o tristețe nemăsurată m-a cuprins
Am încercat să colorez timpul cu-n ciocan pneumatic
dar o gheară imensă
în piept mi se-nfipsese dinadins



Hai, spune, ce te doare, 
de ce mă vizitezi în fiecare noapte?
vii atât de aproape, că-ți aud tăcerile-n vis,
vrei să-mi spui ceva și nu știu de ce
cuvintele plutesc pe ape, agățate de-un crucifix



N-aș mai vrea să mă trezesc
până când nu înțeleg de ce îmi zâmbești 
așa trist,
de ce nu spui pentru ce ai venit pe marginea patului 
că aproape sunt viu, 
întind cu disperare mâinile de zăpadă spre tine
să pară că exist



Mi-e teamă de nopțile decolorate
în care vrei să-mi spui ceva,
dar cuvintele dinspre tine spre mine
rămân de cerul gurii suspendate,
pierduta mea...





3 martie 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu