marți, 11 mai 2021

RECAPITULARE DE LA ÎNCEPUTUL IUBIRII

Când sufletul plângea în sfâșieri de toamnă

prin brume am fugit desculț

din mine înspre tine, doamnă,

și-am fost surprins că ai știut s-asculți


ecoul umbrei mele de proscris 

desprins din îngeri ce se răzvrăteau;

când am căzut din viață-n vis

oglinzile în cioburi se zbăteau


Un soare orbitor ieșea din mare,

în sânge stalactitele pluteau invers,

ploua între noi cu-atâta disperare

că s-a înecat întregul univers


Surprins de avalanșa vieții tale

m-am destrămat și recompus ad-hoc,

în loc de ramuri mi-au crescut petale

și te-am iubit în fiecare loc


ascuns în vieți pe care le trăisem,

purtat pe brațe de înfloriri de mai;

și-atât de tare te iubisem,

prea-buna și frumoasa mea din rai


că toți poeții înșeuați la stele

ne-au zugrăvit în stihuri argintii,

când s-or întoarce gândurile mele

de la începutul lumii ne-om iubi


Și poate sfâșierile de toamnă

vor vindeca tot sufletul ce-a plâns...

De câte ori te naști, frumoasă doamnă,

eu te iubesc și tot nu-mi e de-ajuns...


11 mai 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu