miercuri, 14 august 2019

ALO! SUNT ROMÂNIA, ȚARĂ SECHESTRATĂ...

Alo! Alo! Răspundeți, vă rog!
sunt România, țară sechestrată,
mi-e sufletul un biet olog
rătăcit într-un zâmbet de fată

Sunt strivită-ntre ziduri imense,
de nicăieri nu răzbate-o lumină,
de jur-împrejur doar gunoaie perverse,
tot universul mi s-a-nfipt în splină

Călăii nu-s aici, locuiesc în palate,
m-au legat și mi-au pus călușul la gură,
mă jignesc curvele nespălate
și mă privesc neostenit cu ură

Mă condamnă la batjocură și sperjur,
la moarte lentă în chinuri cumplite,
răspundeți, vă rog, vă conjur!
îmi calcă grumazul copite

Vreau doar să îmi dați drumul de-aici,
să nu muriți nici voi definitiv,
îmbrățișând funebri licurici
veți folosi același laitmotiv

de-a dărâma și-a înjosi destine
și de-a continua să fiți borfași,
voi nu vă dați în lături de la crime,
sunteți sămânță veche de ocnași

Niciun criteriu nu funcționează,
Sistemul e o groapă de gunoi,
și ne conduce Vodă Căcărează
de nu mai știm cărarea înapoi

Prostia-i în palate instalată,
pecinginea se-ntinde peste tot,
mi-e inima îndoliată
și-n lanțuri ruginite nu mai pot

Alo! Alo! Răspundeți! M-auziți?
Sunt România, țară violată,
răspundeți demonilor travestiți!
se instalează moartea-n ochi de fată...

14 august 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu