marți, 27 august 2019

PE ȚĂRMURILE ACESTEA AM TRECUT CÂNDVA

Pe țărmurile acestea am trecut cândva,
războiul Troiei tocmai începuse,
nu te născuseși încă, draga mea,
doar umbra ta prin trupul meu trecuse

Era o zi albastră ca cicoarea
crescută-n ascunzișul unor stele,
și-mi ascultai, întâmplător, chemarea,
din viitorul desfrunzirii mele

Pe ușa inocenței pășeau îngeri
tot așteptând în taină să te naști,
din odiseea oamenilor sinceri
pe mine, dezgropându-mă, să mă renaști

S-au încleștat alături nopți și zile
până când marea porțile și-a-nchis,
și a trecut prin trupul meu Ahile
și-am adormit cu ochiu-ntredeschis

Au picurat adormitor priveliști,
tot orizontul se înecase-n vise,
corabia de fum strivea opreliști
și marea se-ncuiase în Ulise

24 august 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu