luni, 27 februarie 2017

Cioburi

Parcă s-a întâmplat ieri.Treceam
îmbrățișați prin iluzii.
Eu eram tu, tu erai eu. Trăiam
conectați la aceleași perfuzii

Se risipeau tăcerile,
surâsul se-ncuiase-n retină,
fugeau disperate himerele
din iubirea de altminteri divină

N-am să-i mai aud pașii stelei polare,
nici cu nume inventate n-o s-o mai strig,
mirosea a cafea măcinată, amară,
a vise pierdute, a frig

Într-o zi s-au aprins vreascuri uscate,
pe rugul sufletului-drog,
sentimente uitate
siluiau bunul meu inorog

Pe urmă nu mai știu ce s-a întâmplat,
mi se pare că s-au sfărâmat frunzele,
prin timpul trucat
se întindeau însetate, meduzele


M-am uitat prin golul din jur ca prin zid,
îngerul de sticlă nu era nicăieri,
cioburile mă îmbrățișau perfid,
repetând la nesfârșit ziua de ieri


26 februarie 2017 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu