vineri, 3 februarie 2017

Elegia papucilor roșii

Stau în papucii roșii de casă.
Sunt prizonier unor întâmplări inventate
Mă copleșeau emoțiile omului de zăpadă
ce te ținea de mână prin visurile decolorate

Nu-mi ajung, probabil tu aveai piciorul mai mic
și eu mă îmbrac cu pielea ta catifelată, subțire
Parcă mă chemi de undeva, dintr-un loc nevăzut
străbătut de un sentiment al neputinței, în devenire

Jumătățile picioarelor mele lasă urme prin suflet,
asfaltul încă-i fierbinte și moale,
am străbătut desculț câteva mile,
fără aripi, fără petale,
până când m-au săgetat nebănuite amurguri
și-am căzut în golul din mine, lângă Ahile,
care tremura de durere, pe scânduri

Și ca și cum n-ar fi fost de ajuns,
papucii au început să alerge prin mine, să strige
Neprimind niciun răspuns
au strâns cu fărașul inimii dezertări viitoare 
și nu s-au mai oprit niciodată din plâns
și din uitare



2-3 februarie 2017






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu