miercuri, 13 februarie 2019

Dumnezeu ne-a arătat Raiul

Dumnezeu mi-a arătat Raiul.
Am pășit desculț, cu sufletul curat,
ca un copil de rouă căutând lumina
Amintirile le-am întins pe jos,
în bătaia soarelui de vară;
pe omul frumos
timpul nu putea să-l mai doară 

A fost un miracol. 
Eram atât de norocos și fericit!
depășisem un ultim obstacol
Din oglindă 
mă privea sufletul tău nedeslușit

Dumnezeu ne-a arătat Raiul:
”Puteți să vă hrăniți unul cu altul, ne-a zis,
niciun vis nu este interzis
Mergeți până la capăt, colorați neantul!
să nu vă fie teamă!
de jur împrejurul vostru-i magie,
vă aveți unul pe altul,
îngeri întorși din pustie”

Dumnezeu ne-a arătat Raiul,
dar noi, oameni de zăpadă, 
ne-am topit 
și am curs unul din altul
în direcții opuse, 
spre infinit

Și, îngroziți de atâta fericire, 
de atâtea magice întâmplări,
am redevenit muritori....


13 februarie 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu