marți, 19 ianuarie 2021

MI-E INIMA O BURUIANĂ AMARĂ...

Mi-e sufletul un cerșetor de gânduri,

copil orfan călătorind spre soare, 

mirare locuindă-n scânduri,

om de zăpadă îmbrățișând o floare


Gustul amar al vieții îmi despică

ecoul ce s-a-ntors din univers,  

din ceața densă umbra se ridică

să-nvârtă orele invers 


Călătoriile prin mine însumi

sunt năluciri de spaimă și de ger,

de-atâtea taine îngropate-n plânsu-mi

nu văd fereastra ultimă spre cer


Mi-e inima o buruiană amară

de câte ori o las să bată-n sensul ei,

și drumul spre ființă o să doară

că-i iarnă nesfârșită-n ochii mei


Mi-e timpul drămuit în doze mici,

strivit de pași nesinceri de iubită,

când am să plec spre mine de aici

va viscoli cu viața risipită....


19 ianuarie 2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu