duminică, 15 mai 2016

Elegia ștergerii urmelor

Poți să ștergi urmele gândului tău scrise pe vânt
cu lacrimi de iubire, cu dor,
cu sfâșieri de carne, de vis,
dar n-ai să poți să-ți ștergi urmele din suflet,
rănile, cicatricile,
umbra mea spulberată te urmează precis

Poți să negi că ești tu, când nu mai știi cine ești,
poți să negi existența iubirii,
 a nopților nesfârșite,
dar n-ai să poți să mă scoți din neantul privirii

Poți să negi că mi-ai sorbit sufletul din ceașca de cafea
că eram aerul tău, pământul pe care în somn
câteodată mai calci,
că n-am zburat împreună prin inimă și înapoi
că n-a existat câmpul cu maci

Poți să ștergi cu buretele tastaturii visele,
poți să taci, 
dar n-or să te soarbă abisele
că-n tine-i cenușă și dor,
și-n somn de mână un viscol te-o prinde,
va sufla peste rănile tale
și rugul pe care ai ars
din carnea mea, o mie de vieți, se va aprinde


11 mai 2016 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu