sâmbătă, 3 decembrie 2016

Deja vu

Te-am așteptat o mie de ani
la aceeași oră, în aceeași zi, la același colț al inimii
cu aceeași floare la rever
sub același cer

Treceam dintr-o viață în alta
fără să-mi amintesc cine eram
călătoream pe drumuri necunoscute
cu sentimentul că am mai fost pe acolo cândva
în desfrunzirile trecute

Când să-mi dezvălui chipul
ceva se întâmplase
și-un șarpe nevăzut în inimă îmi intrase

Nu știam de unde vine durerea aceasta necunoscută
care mă îmbrățișa voluptuoasă
dar speram să vină dinspre tine
iar tu să fii dintre minunile lumii
cea mai frumoasă

Te-am așteptat o mie de ani
în același loc, cu același suflet,
cu aceeași floare-nsângerată la rever
până când magia s-a risipit
și-am rămas fără cer

Încă mai trec pe drumuri care mi se par cunoscute
de parcă aș fi fost acolo cu cineva
 Câteodată pașii tăcerii-i ascult
dar trec mai departe mirându-mă
că nu m-am sfârșit mai demult


1 decembrie 2016 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu