sâmbătă, 17 decembrie 2016

Să nu-ți fie teamă

Ți-e teamă că am să plec și mă strângi 
În privirile tale ca într-o menghină.
Nu poți să-mi dai drumul.
Aș pluti prin văzduh până m-aș sparge
S-ar împrăștia țăndările și te-ar răni
Ar curge sângele tău albastru peste întuneric
Dar ți-e teamă zadarnic. Eu n-am să plec.
Nu sunt un simplu călător prin neant.
Nu sunt un străin. Sunt o umbră care vorbește.
Care vorbește și vorbește
Smulgându-te din înstrăinarea ta.
Și se contopește cu aerul pe care îl respiri
Pe care îl îmbrățișezi când ți-e frig.
Nopțile polare sunt lungi și călătoresc prin mine.
Dar nu mi-e teamă. Nu mi-e teamă, iubito.
Și nici ție să nu-ți fie teamă.
Nu plec nicăieri fără tine. N-aș ști unde să merg.
N-aș ști la ce fereastră a cerului să te caut,
S-o sparg cu bătăile inimii
Și să sar înlăuntru



17 decembrie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu