duminică, 4 decembrie 2016

Ireparabil

Te-am iubit definitiv și ireparabil
ca un vultur rănit, ca un sfânt,
cu toate înălțările și căderile
dintre cer și pământ

Curgea liniștea dinspre tine
ori de câte ori ne întâlneam în magie,
toate speranțele, toate visurile,
m-au înălțat până unde nimeni nu știe

Te-am iubit nebunește,
ca o umbră ce-și urmează trupul,
te-am iubit până când
s-a prăbușit peste tine văzduhul

Trec prin cenușa iubirii noastre
cu picioarele desculțe, aprinse,
e noapte adâncă în suflet,
pe străzile ninse

Revine permanent o durere ascunsă,
mă izbește fără motiv;
ca-n ultimul război nuclear te-am iubit;
ireparabil, definitiv

Dar, ca de atâtea ori, am greșit planeta,
în sufletele goale se-nstăpâniseră mutanții,
plutesc între  cer și pământ
și-n străfundurile mării mă cheamă atlanții


4 decembrie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu