vineri, 8 noiembrie 2019

DUREREA ERA SINGURA MEA HAINĂ

În clipa despărțirii noastre
plângeam și eu, plângeai și tu,
eu spuneam da, tu spuneai nu,
mureau în noi păsări albastre

În toamna aceea ruptă din povești,
de golul dintre noi strivită,
în ochii tăi nepământești
redevenisem inocent, iubită

Nu aveam haine, numai frunze
ne îmbrăcau desculții pași,
și printre taine nepătrunse
noi ne-am iubit ca doi ocnași

Și de atâta condamnare
la zbor invers prin timpul regăsit,
tu ai uitat cât de ușor se moare
când risipești ce-n vis ai dobândit

Sentința a căzut instantaneu,
durerea era singura mea haină,
plângea în pragul ușii Dumnezeu
și sufletu-mi plângea de spaimă

Și am murit încet, câte puțin,
în iarna suferinței absolute
din care doar înghețul îl rețin
și nopțile îngrozitor de slute

Din când în când din arma ucigașă
câte un glonț mi se izbea de piept,
și-am înțeles, iubita mea frumoasă,
că nu mai am pe cine să aștept

A fost, desigur, ultima încercare
de-a așeza lumina pe amurg
și chiar de cad în mine și mă doare
e imposibil înapoi să curg

că păsările albastre au murit
călătorind pe chipul meu,
și dintre noi doar unul a iubit
căzând din brațele lui Dumnezeu

7 noiembrie 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu