sâmbătă, 25 iunie 2016

Am trăit numai când te-am iubit

Pe planetă suntem doar noi
ceilalți călători ipocriți au pierit
n-avem loc de întâmplări, de noroi
ne e teamă de vechii strigoi
c-au ucis tot ce noi am iubit

Nu mai trece prin suflet vreo boare
ochii nu se aprind ca un băț de chibrit
tăcerea se-ascute pe piatră și doare
se strânge ecoul în sine și moare
odată cu tot ce-am iubit

Ți-am dat inima într-o magică seară
în care-n ocean adânc am privit
cânta ploaia cu voce amară
acea melodie stelară
am trăit numai când te-am iubit

Au rămas multe răni nevăzute
dintr-un timp de durere strivit
umbra, pașii vor să-i asculte
târându-se pe podele demulte
am trăit numai când te-am iubit

În mare-am rămas numai noi
peștii ceilalți de tristețe-au murit
și totuși n-avem loc amândoi
că bântuie pe planetă strigoi
și-au ucis tot ce noi am iubit


25 iunie 2016


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu