duminică, 19 iunie 2016

Toți din jur purtau peste zâmbet o mască

Mă bate vântul în cuie pe-o cruce de aer
vin corbii și ciugulesc înfometați
doar inima simte durerea și-n vaier
cresc munții ei precum munții Carpați

Încercați să înțelegeți viața
am încercat și eu dar nu am înțeles
până unde-și întinde șarpele ața
de ce păianjenii capcanele-și țes

în jurul soarelui căzut în dizgrație
ori de câte ori se face iarnă
și ne dăm lovitura de grație
când zăpada ar dori prin ea să ne cearnă

Îmi intră-n suflet cuiele de lut
și-o cădere din vise ca o grotă se cască
sunt aici însă nu m-au văzut
toți din jur purtau peste zâmbet o mască

Sunt fixat într-o lungă așteptare
de-o mie de ani mă întreb cine-am fost
răspunsul se-ascunde-n ecouri primare
pe pământ sunt o umbră ce-și caută un rost

Nu mai sunt nici motive de luptă
lașitatea i-a zdrobit pe toți cu un bici
cu inima neagră, de patimă ruptă
am să plec înspre mine chiar mâine de-aici

Nu-mi căutați pașii prin nisipul aprins
v-ați frige tălpile în propriul noroi
nepăsarea voastră supremă m-a-nvins
și n-am să mă-ntorc niciodată înapoi


19 iunie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu