marți, 11 aprilie 2017

Ostracizare

Uneori te privesc. Stai în brațele nopții și-mi zâmbești
cu un fel de tristețe, cu un fel de fericire secretă
Am cunoscut-o privind prin zid
ca prin lunetă 

Golul din jur se prăbușea
în rugul imens,
și din cărămizile arse ale sufletului
reconstruiam lumea, reinventând-o, dându-i alt sens.

Era o fericire dureroasă. 
Nu se născuse încă,
dar îi simțeam prezența
în prăpastia inimii, adâncă

Mă topeam în aerul trist 
ce-mi traversa amurgul 
zdrobindu-se-n os.
Cu o lună pătrată în brațe
aruncam spre tine cu omul frumos

Din spatele secundei, dintre stânci, 
îți înregistram surâsul pe retină,
nicio daltă să nu-l poate smulge,
 nicio altă hemoglobină

Nu-mi mai amintesc de ce erai îmbrăcată în negru,
nu-mi mai amintesc nimic.
Nisipul s-a scurs prin clepsidră atât de repede
de parcă ai fost doar o părere, 
o cădere nesfârșită în golul din jur,
printre umbre de bazalt, efemere

Uneori, un laser nevăzut îmi taie retina
dinspre zenit
și te multiplici
la infinit

Atunci privesc toate acele chipuri înșelătoare
de pe planeta pe care eram numai noi,
singurii demoni ostracizați 
dintr-o iubire sfâșietoare


10 aprilie 2017  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu