marți, 8 ianuarie 2019

Închide ochii și uită-mă...

Dacă ninge și de sub munții inimii nu poți să m-aduni,
închide ochii și uită-mă până luni!

Dacă ochii de durere ți-s sparți,
închide ochii și uită-mă până marți!

Dacă îmbrățișarea mea te-a-ncuiat în vârtejuri, în cercuri,
închide ochii și uită-mă până miercuri!

Dacă-n oglinda sufletului nu ne vezi pe-amândoi,
închide ochii și uită-mă până joi!

Dacă prin sânge nu-ți mai trec anii tineri,
închide ochii și uită-mă până vineri!

Dacă ți-e dor de magie, cântă-mă,
închide ochii și uită-mă până sâmbătă!

Dacă cerul coboară în tine și te cuminică,
închide ochii și uită-mă până duminică!

Dacă și atunci amurgul te strânge în gheare de leu,
închide ochii și uită-mă! N-am fost eu...


7 ianuarie 2019 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu