sâmbătă, 9 iulie 2016

Dar ecoul fugise

Am sărit de la fereastra inimii în gol
La început mi-a fost frică
mi se părea  prea aproape pământul
dar am avut sentimentul că zbor
și că pietrele 
sunt fluturi prin care se strecoară vântul

Nu mai aveam mâini
aripile-mi creșteau nesfârșite din suflet
Mângâiam aerul ce luase conturul
 unei ființe nemaivăzute
care-mi curgea prin amintirile viitoare
din viețile trecute

Ne-am ciocnit și a scăpărat soarele
se-ntindeau lascive-ntre noi curcubeie
eu eram la un capăt, zbor nesfârșit
tu, la celălalt
mirare, iluzie, minunată femeie

Așa o fi fericirea?
 m-am întrebat speriat
surprinzându-mi uimirea
Mi-a răspuns dinspre tine ecoul
strecurându-se printre vise de piatră
....așa e iubirea

M-am  urcat din nou pe pervazul inimii
de pe atol
și mi-am aruncat sufletul înspre tine
în gol

Nu-mi mai era frică 
Strecurându-mă ca o lumină prin vânt
știam că o să mă prefaci în pământ
și-ai să-ți înfigi rădăcinile suspendate
în trupul meu agățat
între viață și moarte

Ăsta-i sfârșitul?
 m-am întrebat ca Ulise...
Dar ecoul fugise...



8 iulie 2016 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu