luni, 25 iulie 2016

Mi-ai privit în inimă prin ochiuri sparte de geam

Dormeam.
 Ca un soldat lovit în piept de dorul de ea
Războaiele cu mine însumi m-au răpus
Dormeam pe o saltea
întinsă între răsărit și apus

În jurul meu vibrau universuri paralele
le auzeam pașii târâți pe covor
pleoapele grele
mă împiedicau din mine
pe scara de fum
să cobor

Mă chinuiau melodiile de la Europa FM
mă trăgeau din vis înapoi
mă tem să le ascult
în prea multe e vorba de noi

Dormeam adânc 
În sfârșit
am simțit ce dulce e întunericul
Te-am iubit ca pe Dumnezeu
eu, ereticul

S-au învălmășit universurile gri
La o răscruce te-ai oprit instantaneu
-Știi, acesta nu e drumul meu...
De fapt, nu ai spus nimic
doar mi-ai privit în inimă prin ochiuri sparte de geam
Dar eu te-am auzit
chiar dacă m-ai îmbrățișat când dormeam

Aerul s-a topit și a curs ca o lavă
peste singurul călător din acel univers
în care locuia o iluzie
prin care mai era un mileniu de mers


24-25 iulie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu