miercuri, 20 iulie 2016

Să plângi când nu te vede nimeni

De dragul țării mele am uitat să râd
granitul și-a crescut valorile din sânge
mi-am omorât tăcerile pe rând
pentru poporul ce de milă-și plânge

În jurul meu e-o forfotă cumplită
meteoriții cad pe caldarâm
dar pentru țara mea iubită
pot și muri, oriunde și oricum

E mult prea bine sugrumat de dor
să dai orchestrelor tainul
și-n fiecare ultim zbor
să iei în brațe ce-a furat Kremlinul 

Și tot ce alții au risipit pe rug
să strângi în tine la un loc
să rupi blestemele de jug
să ari cu plugul prin complot

E singura menire importantă
e jertfa anilor cei tineri
iar pentru viața ta restantă
să plângi când nu te vede nimeni

Și chiar dacă te doare uneori
securea timpului ce-atârnă greu
un înger te va învăța să zbori
și-ți va zâmbi, o clipă, Dumnezeu


19 iulie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu