sâmbătă, 3 noiembrie 2018

Mieii lui Dumnezeu

Cum stă de veghe printre miei
puiul de oameni de pe deal,
și crește iarba-n ochii ei,
mai verde ca o rochie de bal!

Coboară stelele din rai
în jocuri de lumini albastre,
așa era demult pe plai,
la începutul vieții noastre

Copilul făcea parte din natură 
era întâia ei culoare,
și-l îndrăgeau fără măsură
și flori, și păsări călătoare

Era o lume cu valori perene,
demersul vieții era sincer,
o lacrimă se zbate-n gene,
c-am fost și eu un pui de înger

la fel ca tine, pe un munte,
pe care l-am urcat ușor,
azi tâmplele îmi sunt cărunte
și amintirile mă dor

Pe unde-o fi fetița care toarce
fir de lumină-n ochii ei?
O, Doamne, de-ai putea-o-ntoarce,
ți-am fi pe lume ultimii Tăi miei...


3 noiembrie 2018 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu