duminică, 4 noiembrie 2018

Rugăciune

O, Doamne, dă-mi puterea să mă bucur de toate minunile Tale,
văzute și nevăzute,
dă-mi puterea să merg pe această cale
pe care mi-ai arătat-o cercetându-mi inima

Ține-mă de mână să nu mă rătăcesc,
să nu mistific adevărul, să redecorez viața
Ajută-mă să răpun demonul tristeții,
demonul răului, demonul îndoielii

Ajută-mă să-mi iubesc dușmanii,
să-mi regăsesc prietenii împrăștiați prin lumea largă,
să fiu o lumină pentru poporul meu

O, Doamne, când vei dori să mă chemi într-o stea,
ia-mă de mâna stângă, cu mâna dreaptă o țin pe ea

Lasă-mi toate tainele lumii, surâsul,
sufletul neliniștit, cu plânsul într-însul,
lasă-mi ninsorile și privighetorile, seninul,
ajută-mă să-împart la doi destinul

Prin zidurile mari de suferință
ferestrele sunt lacrimi de credință

În palma ta sunt, Doamne, ca un mugur,
ajută-mă să zbor și să mă bucur


4 noiembrie 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu