duminică, 27 noiembrie 2016

De pe corabia cu lanțuri

Adio, tu, iubita mea, din viața asta întâmplătoare,
mă strigă iar corabia uitată pe întâia mare,
pe unde am tot navigat visând la țărmurile tale,
și-am mers pe scoici și-am sângerat de-atâtea doruri infernale

Și tot desculț, și tot nebun, am desenat pe cer iluzii,
de s-a înecat, într-un târziu, chiar înlunarea în confuzii
Nici curcubeie nu mai sunt, nici tu nu ești s-aprinzi lumina,
în portul unde noi am fost, de stele s-a strivit drezina

Și parcă n-am nici pașaport, și-n suflet car poveri cumplite,
și mă izbesc de nicăieri tăcerile nemăsluite,
Să-ndrept corabia spre cer, e mult mai simplu, mi se pare,
acolo ne-am iubit cândva, iubita mea întâmplătoare

Dar până atunci un bun rămas nu ar strica iubirii noastre,
căci te-am iubit neîncetat în toate verile albastre,
din ziua-n care ai căzut în timpul meu ca o secundă,
de-ar fi s-o luăm de la-nceput n-ar ști lumina să pătrundă

printre tranșee de azbest turnate uneori în grabă,
de aceea îngerii din noi în fiecare gând se-ntreabă:
de unde vine acest adio? de unde vine acest blestem?  
de pe corabia cu lanțuri în fiecare vis te chem...


27 noiembrie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu