vineri, 25 noiembrie 2016

Te-am iubit dintotdeauna

Te-am iubit dintotdeauna
și am așteptat nerăbdător să te naști
Și când te-ai născut erai mult mai frumoasă
decât un drum cu sania
printr-o iarnă geroasă

Deși băteau viscole dinspre inimă
atât de mult te-am iubit
Mă purtau în colți iceberguri
marea ne-a luat în brațe
din naufragiu 
doar tu ai supraviețuit

Te-am iubit și când ai visat 
și când ai mințit
și când prin cerul meu
cu sufletu-n gheare-ai zburat

Te-am iubit până să fii
te-am iubit după ce n-ai mai fost
ca un înger, ca un demon de metal
ca un fluture învârtindu-se amețit
prin rochia de bal

Te-am iubit dintotdeauna
în noaptea vieții mele
ai fost superluna

Dar mi-ai interzis să te pot iubi
până la sfârșitul lumii și încă o zi

Și tu ai știut. Ai știut că eu sunt iubirea
Te-am iubit și m-a durut
când ți-ai întors
spre ziduri de piatră privirea


24 noiembrie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu