sâmbătă, 17 octombrie 2015

E timpul să îi punem punct

E timpul să îi punem punct
acestei drame în prea multe acte
chiar dacă-n mine viscolul s-a rupt
e prea târziu și tu ești prea departe

Și nici nu cred c-or să te doară
aceste semne stinse de mirare
tu ai fugit cu tot cu vară
în altă existență-ntâmplătoare

Nu ți-a păsat deloc de celălalt
și ai urmat un alt parcurs
ca un păianjen pregătit de salt
pe lângă inimi putrede te-ai scurs

E totul clar în naufragiul trist
deși n-am vrut să recunosc sentința
și dacă mâine încă mai exist
o să îmi ard pe rug ființa

să nu-mi mai fie dor de tine
să nu-mi mai fii fatalul drog
și-n toate înserările canine
să nu-mi mai plângă sufletul olog

Și-i prea târziu și tu ești prea departe
și chiar dacă nu știu ca să te uit
acestei drame în prea multe acte
e timpul să îi punem punct


17 octombrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu