vineri, 2 octombrie 2015

Totuși, aș vrea să mă țină cineva de mână

Aș vrea să-mi trimit sufletul 
desculț
s-o ia pâș, pâș
printre bătăile inimii
dar amintirile mi-au strivit zborul
între coperțile de aer ale nopții

Aș vrea să-mi iau sufletul în palme
și să-l plimb pe toate drumurile neumblate
în căutarea liniștii pierdute
în acea zi de toamnă
când o frunză mi-a căzut din inimă
ca un adagio fatal

Sunt obosit
atât de obosit
că aș putea să mă uit definitiv
să nu-mi mai aduc aminte
niciodată de mine

Dar parcă totuși
aș vrea să mă țină cineva de mână

E imposibil
mi-am uitat până și adresele virtuale
timpul pierdut
venirile și plecările nesfârșite
Și parcă-mi pare rău
Dumnezeu îmi dădea like când era trist

Aș vrea să-mi iau sufletul de pe pervaz
și să topească zăpezile ce m-au criogenizat
în acea iarnă cumplită
în care tocmai mă pregăteam 
să-ți spun povestea definitivă, 
revăzută și adăugită

Și cu toate acestea
deși știu că este imposibil în această viață
totuși
aș vrea să mă țină cineva de mână

2 octombrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu