luni, 22 august 2016

Calc desculț prin nisipul din noi

Calc desculț prin nisip, printre scoici
gândul mă duce de țărm mai departe
cad din văzduh milioane de bărci
când trec, inima de trup se desparte

Nu simt cioburile strecurate prin vânt
cum pătrund în carnea mea de meduză
merg mai departe și cânt
sufletul și-a deschis pe-nserat o ecluză

E un cântec târziu despre nopți
strangulate de demoni ciudați
strigă din tine strugurii copți
exilați prin munții Carpați

La refren mă opresc între spini
am un solo, dintr-un tandru război
în oglindă am rămas prea puțini
în cântecu-acesta nu e vorba de noi

S-ar părea c-au fugit diminețile-n blugi
prin mirări imposibil de-ajuns
sufletul se izbește de stânci
apusul de durere a plâns

Calc desculț pe nisipul stingher
inima se zbate între viață și moarte
pe țărmul acesta cu cioburi, mai sper
că timpul la doi se împarte

N-am uitat că-n ultimul vaier
îngerii se luptau cu meduze-strigoi
mi-e sete de tine, mi-e sete de aer
calc desculț prin nisipul din noi


21 august 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu