miercuri, 31 august 2016

Nu-mi mai amintesc ce s-a întâmplat în noaptea aceea...

Hai să ne uităm prin suflet
să vedem ce mai e pe acolo
cine a mai murit
Să dăm la o parte pânzele de păianjen
până când nu ne dă universul delete

Să ne așezăm pe un colț de inimă
să ne privim
și dacă se va stinge magia
să ne iubim
prevestind tragedia

Tu să-mi spui de ce ești minunată mereu
eu să-ți spun de ce nu sunt 
hai s-aruncăm cu luna de piatră
în câinii ce-n sânge lumina o latră
să fim candele-n vânt

Să ne căutăm
cu înfrigurarea iubirii scurgându-se-n os
hai să visăm până când
ne va strânge în brațe un înger frumos

Era vară la tine-n surâs
chiar de ningea într-una, nelumesc
viscolele-mi smulseseră ochii
și nu-mi mai amintesc
ce s-a-ntâmplat în noaptea aceea de sare
de mi-a-nghețat în suflet o floare


31 august 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu