joi, 4 august 2016

Hainele mă căutau disperate

Hainele au ieșit din scrinul vechi
miroseau a iarbă demultă, a fân
S-au scuturat de viețile 
ce se agățaseră de ele
și au început să mă caute prin sân
Au răscolit întregul univers

Eu stăteam gol, pe un colț din mine
și mă priveam invers
Obosit fără motiv 
priveam orizontul cu milă
Viața se obișnuise să mă calce ca o șenilă

Făceam greșeli nefirești, nesfârșite
spărgeam oglinzile în care priveam
 chipuri inventate, iluzii iubite 
din sângele meu dăltuite
pe colțuri strivite de geam

Hainele acelea mi-ar fi venit bine
dacă m-ar fi găsit 
în ceasul din perete pe mine

Ar fi magic să ne reluăm inima 
din pieptul cui o lăsasem

Hainele mă căutau disperate
 prin acel cosmos
dar eu din mine plecasem


3 august 2016 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu