vineri, 12 august 2016

Ori de câte ori îngerul meu mă întreabă de tine

Încă mai vorbesc despre tine
cu îngerul meu
Printre secunde
mă strecor ca un hoț de fluturi
 într-un colț de suflet
 și-ți șoptesc cu ochii închiși
tot ce vrei să auzi
din povestea noastră magică

Nici nu mai știu dacă mai ești aici
pe planeta aceasta
dar 
din când în când 
o pasăre firavă se zbate în vaier 
și se cuibărește la pieptul meu
hrănindu-se cu lumină și aer

Uneori tresare
și atunci din inimă
singurătatea dispare

Mi se pare că îți spun poeme nescrise 
poeme despre tine
le sorbi cu ochii închiși
odată cu mine 

Numai noi știm de unde am venit îmbrățișați
și de ce undeva, deasupra noastră
ne căutam disperați
ca două păsări de pradă străine
ca doi pescăruși
dintr-un ochi enorm exilați

Câteodată te mai caut prin mine
călătorim prin timp până la sfârșit și încă o zi
și-ți spun: 
- Ascunde-te într-o ființă din carne și oase
până când vor putrezi
visurile noastre frumoase! 

 Dar tu nu mai auzi restul poveștii
nici pașii târâți prin inimă, pe covor
nici gândurile mele furișate
în spatele nopții infernale de dor

Din când în când mă întreb 
dacă am existat cu adevărat
și atunci ierburile tresar
și orbecăiesc 
de atâta amar

Și nu știu de ce 
câte-o lacrimă-mi vine 
ori de câte ori 
îngerul meu mă întreabă de tine


11 august 2016


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu