joi, 25 august 2016

Mi-am luat din cuier tăcerea

Ea s-a îmbrăcat cu sufletul meu și a plecat spre nord
De fapt, de acolo venise
patinând ca o cometă pe cord
alungată de un demon din vise

Pe trupul ei de păpădie și vânt
hainele mele-i veneau bine
îi intraseră-n piele, în surâs, în cuvânt;
era cea mai frumoasă dintre pietrele alcaline

Eu mă îmbrăcasem cu ecoul ei 
cu goluri de aer
Prin nisip umbra pierdută macină
frunze destrămându-se-n vaier

Ea s-a îmbrăcat cu pielea mea și a plecat spre sud
Mi se pare că pe acolo ora astrală trecuse
N-o mai aud
atât de repede uitarea cu sine o duse

În gândul ei de pasăre călătoare
crescuseră copaci cu rădăcinile suspendate
de atâta mirare
oasele au strigat-o sfâșiate

Mi-am luat din cuier tăcerea,
corabia cu pânze o zdrobise de-o stâncă, 
și-am privit în cioburi de suflet himera
 îmbrăcând ecoul cu tristețea adâncă

Undeva, în țesuturi, urlă ca o hienă, dorul
Trec ambulanțele sufletului înspre sud
cărând visuri sfărâmate,
dar eu nu le mai aud 

24 august 2016



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu