vineri, 9 septembrie 2016

Dragostea mea te făcea așa de frumoasă

Dragostea mea te făcea frumoasă, 
mult mai frumoasă decât a fost vreodată o femeie,
pentru că eu te iubeam
cum n-a iubit nimeni pe nimeni niciodată;
îmi erai iluzie, blestem și idee


Îmi erai început și sfârșit, înger și demon, 
orice vroiai tu
și nu-mi păsa 
pentru că te iubeam așa cum erai
cu toată nebunia ta, 
cu toate minciunile, cu da și cu nu

Și mai mult decât orice 
îți iubeam defectele înrobitoare
și azi, prin rănile vechi 
ninge cu sare


Dragostea mea te făcea nemuritoare
Dacă n-ai înțeles încă, 
vei înțelege într-o zi
când te vei îneca într-o apă adâncă

Dragostea mea te făcea magică
așa cum nu ai mai fost și nu ai să mai fii
deși vei avea iluzia 
că-n altă viață te vei recroi


Dar nu sunt
 decât fragmentate minciuni
n-ai să poți din cioburi de cer 
suflete zdrobite s-aduni

Vei călători prin tine 
ca prin deșert
dar pentru că dragostea mea
 te făcea așa de frumoasă
 am să te iert



8 septembrie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu