miercuri, 14 septembrie 2016

Școala din vis

Azi noapte am visat școala 
în care am văzut prima oară lumina
O părăsiseră îngerii
Prin țigla de Simileasca curgea povestea altei lumi

Într-o iarnă n-am avut lemne să ne încălzim
și am tăiat agudul de la colțul școlii
Era un copac drept precum Coloana Infinitului
Am plâns când l-am tăiat
dar copiilor le înghețaseră degetele de la picioare

Azi noapte, în vis, copacul crescuse la loc
direct prin acoperiș
Țiglele îl îmbrățișaseră strâns
ca o inimă veche

Școala plângea. N-ai fi putut crede 
că o școală părăsită are atâta suflet
Corbii negri alungaseră îngerii
și prin inima ei curgea singurătatea

De aici am plecat să cuceresc lumea
și tot aici 
cu o baghetă magică
am transformat scânteile din ochii îngerilor-copii
în focuri vii
să le lumineze viața cea de toate zilele

Astăzi, școala care mă vizitează în vis
și-mi arată cum îi cresc copacii vechi în suflet
a căzut pradă inimilor haine
Dar, în inima mea, copacul crește mai departe 


12 septembrie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu