miercuri, 24 octombrie 2018

Lucrurile sunt atât de simple, îmi spuse copacul

”Lucrurile sunt atât de simple”, mi-a spus copacul,
prinzându-mă de încheietura mâinii stângi,
căzută în pulberea drumului, lângă inimă,
printre îngeri nătângi

”Uite, mă părăsesc frunzele, 
rămân în bătaia timpului fără umbră,
sunt mort pentru oameni, îmi crapă buzele,
mi-e dor de-o-ntâlnire în tundră 

Numai câinii mă îmbrățișează-n nopțile polare
și-mi cresc în privire stalagmite amare

Viscolul mă izbește din toate părțile,
mi se rup mâinile, din carnea mea se hrănește focul,
nici păsările colorate nu mă mai vizitează,
păsări funebre îmi cântă norocul

Ai putea crede că sunt mort, dar te înșeli, prietene!
Tu nu știi că, de fapt, aștept lumina.
Și când vine, sângele se pune-n mișcare,
o explozie stelară-mi izbește retina

Sunt verde, dar mă simt atât de albastru,
se hrănește din mine calul măiastru...

Prietene, lucrurile sunt atât de simple”,
îmi repetă copacul
prinzându-mă de încheietura mâinii stângi,
căzută în pulberea drumului, lângă inimă,
printre îngeri nătângi:
  
”Deschideți inima, sparge fereastra timpului opac! 
Primește lumina înăuntru și fii copac...”


24 octombrie 2018 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu