duminică, 20 septembrie 2015

Când în sufletul ei voi intra pe fereastră

Dacă mâine nu mă mai trezesc
și ea mă va căuta prin tăcerea albastră
oare i-aș mai putea spune cât de mult o iubesc
sau aș zbura din sufletul ei pe fereastră?

Tot ce nu i-am spus în această viață
când de iubire făceam risipă
a rămas înscris pe o dimineață
în care de inima mea se lăsase lipită

Oare o voi vedea din altă timp 
cum mă caută prin nopți sufocate de dor
îi va scoate vântul serii acel ghimp
ce-o ține fixată de tristețe cu-n nor?

Credeam că s-a spus tot ce se poate
și n-au rămas mistere-n oglindă
n-aș vrea să ne despartă nicio moarte
și celelalte vieți să ne surprindă

Și totuși dacă mâine nu mă mai trezesc
și ea mă va căuta prin lacrima albastră
va știi cât de mult o iubesc
când în sufletul ei voi intra pe fereastră


19-20 septembrie 2015 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu