vineri, 25 septembrie 2015

Nu întineresc, dar ea îmi spune....

Nu întineresc, dar ea îmi spune
de parcă nu ar fi adevărat
că sunt cel mai tânăr războinic din lume
și să nu-mi fie teamă
de ceva  ce nu s-a întâmplat

Timpul nu există
 e o invenție de ceasornicar
ea mă va ține de mână 
o mie de ani în avatar

Oamenii care iubesc sunt veșnic tineri
și nu se vor preface niciodată-n țărână
dacă vreodată mă va smulge secunda
ea mă va ține cu toată ființa de mână

Și n-o să mă lase să mă prăbușesc în neant
va veni de la capătul lumii
și mă va trece în brațe în timpul celălalt

unde-mi voi relua călătoriile prin mine însumi 
de la început
iar ea-mi va șterge fruntea
 de întregul trecut

Și chiar dacă  ea știe 
că nu întineresc
ca la-nceputul lumii o iubesc


24 septembrie 2015 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu