luni, 21 septembrie 2015

Mă calcă-n picioare cifrele orfeline

 Cifrele îmi străpung ochii pe rând și toate odată
îmi bat cuie adânci până în creier
sufletul se târăște-n genunchi
iar un greier
cântă într-o gaură a timpului
 departe
un cântec dinainte de a ști
că tu ai să mă duci de mână 
ca o umbră prin noapte

Toate miracolele încep cu 1 
și cresc tremurând
până când ochii plecați se întorc 
și ca două lumini se întrepătrund

De undeva, 
dintr-o iluminare a nopților exilate
vine nevăzută cifra 27
drum suspendat între viață și moarte

Și toate tristețile nenăscute se prefac
în dimineți sculptate în rouă
urcând cu tine în suflet toate treptele
57, 58, 59
Și chiar mai sus, printre stele
ce-ți scutură-n inimă visele mele
parfumul
89, 90, 91

Suntem tragici eroi într-o piesă de teatru
care este viața noastră
scurgându-se lasciv
92, 93, 94
și sare uitarea-n văzduh, pe fereastră

Își amintesc plopii frunzele ochilor tăi
20, 21, 23
Și toate înfiorările notate cu 10
dispar
când glonțul prin suflet îmi trece
amar

Mă calcă-n picioare cifrele orfeline
de când l-ai luat pe zero și ai fugit din mine

21 septembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu